Известие

Collapse
No announcement yet.

черен пушек при ниски обороти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    Старите ЖТД-а за мен са Евро 2,те могат да запишат грешка за дебитомера,но на доста по-късен етап.Първо ще запише грешка за ЕГР-а,след това може да кара доста дълго време преди да запише за дебитомера.ЕКУ-то е направено така че,като има проблем с дебита на въздуха,решава че проблема е в ЕГР-а.Евро 3,също записват грешка за потока на доста късен етап,предварително е разпознат проблем с ЕГР-а,затова на Евро 3 се затапва без проблем,и не записва грешк за потока.При Мултиджета вече е осъвършенствана системата,и записва веднага грешка за потока,в зависимост от това дали е много или малко,е различна грешката/но ти тези неща ги знеш/,това е направено за да не е толкова лесно да изолираш ЕГР-а.

    П.С.Никога не съм искал да изпадам в спорове с теб,но явно все така става,явно е че всеки иска да помогне,но с изтъкване няма да стане,трябва да си помагаме,още повече ако сме колеги............Айде със здраве,дано не сим ме разбрал погрешно...........
    Мъри, за Евро 3 не е вярно - от опит. Веднага, щом настъпиш повечко газта дава грешка за въздуха. Зависи колко е запекъл дебитомера. А запушиш ли го (аз му шунтирам бобината с резистори) - грешката ти е на първото настъпване на газта - пробвано
    Това е за 16V M-Jet
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
      Мъри, за Евро 3 не е вярно - от опит. Веднага, щом настъпиш повечко газта дава грешка за въздуха. Зависи колко е запекъл дебитомера. А запушиш ли го (аз му шунтирам бобината с резистори) - грешката ти е на първото настъпване на газта - пробвано
      Това е за 16V M-Jet
      Прочети какво съм написал за Мултиджет,грешката е моя,че и той е Е3, а съм писал отделно за него.Под Евро 3 имах предвид Униджетите...............
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
        .....
        Да така е, но моите наблюдения са, че когато не е барникано по софтуера много бързо се отразяват грешките една след друга, когато са свързани, но това е друга тема и много се отклонихме.

        @NightRider обратната връзка на ЕГР-а е дебитомера. С помощта на дебитомера и малко сметки се разбира колко въздух влиза и колко изгорели газове. Съответно и колко е отворил ЕГР-а.

        П.С аз също не искам да влизам спорове с никой, още повече да се изтъквам като по по най.
        Last edited by chavetoo; d.m.y г., 16:52.

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
          Да така е, но моите наблюдения са, че когато не е барникано по софтуера много бързо се отразяват грешките една след друга, когато са свързани, но това е друга тема и много се отклонихме.

          @NightRider обратната връзка на ЕГР-а е дебитомера. С помощта на дебитомера и малко сметки се разбира колко въздух влиза и колко изгорели газове. Съответно и колко е отворил ЕГР-а.

          П.С аз също не искам да влизам спорове с никой, още повече да се изтъквам като по по най.
          Е аз просто съм окачил описанието от Е-Learn на енгл. Точно сметки са си
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment

          Working...
          X